Korporátní mafie versus konopí
Proč by vůbec konopná léčiva měla být legální?
Je to tisíciletý lék, má široký záběr a je nesmírně šetrný.V čem je tedy jejich výhoda oproti postupům, které západní medicína považuje za tradiční?
Moderní západní medicína vedená, s
prominutím, korporátní mafií firem a výrobců techniky se začala
etablovat od třicátých let minulého století. Špičkové technologie,
nemocnice vypadají jako zařízení pro kosmonauty a pod dojmem, že jsme
úžasní vědci a všechno vyřešíme, vytváříme základní problém západní
medicíny, její odosobnění a neudržitelný stav ufinancovatelnosti. Asi na
všech univerzitách v Evropě přísahají na Hippokrata. Ovšem on vyloučil
řeznictví a další věci, které běžně dnešní medicína dělá. Chybí celostní
medicína. Jdete k očařovi, jste oko. Neschopnost dívat se na zdraví v
psychosomatickém a sociálním kontextu je děsivá. Samozřejmě to vyhovuje
korporacím. Vytvořily si v celém západním světě právní systém, kdy nelze
označit viníka. Kdo může za tak neblahý stav? Jak se vyrovnáme s tím,
že pětadvacet procent lidí umře jen kvůli chybám ve zdravotnickém
systému, jak uvádějí oficiální statistiky? Jakto že máme v lékárnách
přes devadesát procent léčiv, která neprošla seriózním výzkumem, který
by byl publikovatelný v odborném časopise, ale financovaly jej obchodní
společnosti? Podíváte se na příbalový leták, najdete ohromné množství
sekundárních účinků, mnohé léky vás zabijí. Nic se neděje. U konopí to
nenajdete, a přesto je už pouhé vyslovení slova konopí u některých lidí
jako červený hadr na býka.
Konopí takové účinky nemá?
Pokud se s konopnými léčivy zachází
zodpovědně, nejsou vůbec žádné komplikace. Případně jsou minimální a
nemají trvalý charakter. Nejčastěji když si vezmete větší dávku, než
tělo snese. Mluvím o dospělých, u dětí je potřeba být opatrnější.
Největší komplikací a ohrožení občanů je prohibice a černý trh s mnohdy
toxickým konopím a výtažky, což lidé nepoznají.
Myslíte si tedy, že je to nějaký komplot mocných?
Pochopitelně, už od samého začátku ve
třicátých letech. Jde pouze o tři věci. O peníze, moc a ideologii.
Korporace mají obrovskou sílu, stojí za nimi velký kapitál, ale nejvíce
za nimi stojí lidská hloupost živená propagandou médií. Když je něco
racionálně uchopené a dlouhodobě to nejde, tak to má nějaké pozadí.
Mediální manipulace, mytizace celé věci, neracionální diskuze. Nejvíce
ilustrativní je, jak se mě soudy bojí a lžou. Vydávají rozsudky bez
jakéhokoliv odůvodnění. Justice je schopná dostat se do situace, že musí
v rozsudcích proti mně lhát, že konopí je prekurzor, protože nějaký
Dvořák z Olomouce soudům dokázal, jak hrubě Česká republika porušuje
mezinárodní úmluvy a závazky. Je to justiční kartel evropského rozměru.
Soudy by neměly jednat podle toho, jak si to vládnoucí ideologie
představuje, ale podle zákona.
Podaří se církev registrovat? Snad v červenci, doufá Dvořák
Jaké jsou cíle konopné církve?
Jejím cílem je zajištění náboženské
svobody. Podpora vzdělání, výzkumu a především chudých lidí, kterým
pomůžeme založením nadace. Chceme založit digitální univerzitu, vlastní
penziony, farnosti a tak dále. Brzy lidé pochopí, že to není nástroj k
tomu, aby byl někdo zfetovaný, ale je to nástroj spirituální a
humanizující a obecně prospěšný. Pokud budeme mít deset tisíc členů,
budeme moci chodit do vězení a věřím, že vězni s přístupem k modlitebním
předmětům církve budou mít mnohem menší recidivu. Otázkou je, zda si
společnost menší recidivu přeje, v Americe je snad polovina lidí ve
vězení za konopí a vězeňství je samostatný průmysl.
Nemyslíte si ale, že vám odkazování se třeba na Liberland může v očích veřejnosti uškodit, protože spoustu lidí jej vnímá jako recesi?
Jenom neznalý člověk může Liberland
považovat za recesi. Jedná se o geniální myšlenku, která je zakotvená v
mezinárodním právu. A ano, může mi to v očích veřejnosti uškodit, právní
povědomí je u nás na mrzké úrovni.
Jak se posouvá snaha o uznání církve?
Se státem momentálně vedeme odvolací
správní řízení, zda ústava konopné církve, jakou jsme zveřejnili, by
byla shledána jako dostatečná opora pro registraci. Ministerstvo
odpovědělo, že v žádném případě. Vyjmenovali nám velice obecné důvody,
žádáme v odvolacím řízení doložení jejich tvrzení, neboť šlo o
spekulace. Ministerstvo kultury nám například řeklo, že vytváříme
skupinu, která nabádá k trestné činnosti, chtěli jsme, aby nám to
doložili na důkazech. Naopak my jsme doložili, že stát jedná s občany
jako skutečná organizovaná zločinecká skupina. A spáchané zločiny soudců
a státních zástupců, které byly schváleny konfiskacemi konopí pro
nemocné a výzkum, odmítají všechny stupně státních zastupitelství, soudů
a policie povolit vyšetřit, roky k tomu mlčí ministr vnitra,
spravedlnosti a premiér. Mlčí Česká televize. Cenzura jako Brno.
Ministerstvo uznalo například církve založené na bibli, která ve svých
textech nabádá k vraždění a jiným ohavnostem, a to nemluvím o knihách
náboženských společností a církví založených na koránu. K ničemu
takovému nevybízíme.
Máte datum, do kdy byste rád měl jasno?
V červenci odjíždíme na pouť do Říma k
papeži, takže doufám, že se nám vše podaří tak, aby byla do té doby
konopná církev řádně registrovaná.
- See more at:
http://www.munimedia.cz/prispevek/doufam-ze-v-cervenci-jiz-bude-konopna-cirkev-registrovana-rika-veleknez-dusan-dvorak-10529/#sthash.MfvadpfF.dpufAutor: Martin Zíta | Kurz: Stisk | Kategorie: Publicistika
Léčba
konopím nachází ve společnosti zastánce i odpůrce. Jedním z
nejhlasitějších bojovníků za legalizaci rostlin pro léčebné účely je
Dušan Dvořák, který svou snahu dotáhl až do spirituálních rozměrů. Je
veleknězem Evropské konopné církve, která se snaží získat posvěcení od
státních orgánů, což by znamenalo povolení pěstování konopí. S
pochopením se ale zatím příliš nesetkává.
Dušan Dvořák
stojí za mnoha iniciativami, které se v minulosti pokoušely, případně
stále pokouší prosadit konopí jako legální možnost léčby. Rostliny sám
pěstuje na farmě v Ospělově nedaleko Olomouce, kde jeho úrodu pravidelně
zabavují policisté. V posledních letech takto přišel o více než tři
tisíce rostlin. Momentálně se Dvořák snaží registrovat Evropskou
konopnou církev, která využívá konopí jako prostředek k modlitebním
obřadům.
Výrobky s označením, že se jedná o konopné, k dostání jsou. V čem se liší od těch, které chcete prosadit vy?
Na trhu chybí spoustu věcí. My přijdeme s
něčím novým. Budeme mít modlitební předměty, žádné výrobky pro volný
trh. Na konopí nahlížíme, jak nám legislativa a mezinárodní úmluvy a
judikatura umožňuje a zahradnické pěstování je dle nás nejen rozumné,
ekonomické a ekologické, ale i zákonné.
Nikdo se tím takto nezabývá?
Produkty jako kořen nikoho nezajímají,
nechají se v poli nebo se vyorají. Přitom je to škoda, dá se s tím dělat
spoustu věcí. Stonky se rovněž zpracovávají a mají velký užitek v řadě
oborů, malopěstitelé je zpravidla rovněž vyhazují. Doufám, že se nám
podaří prosadit názor, že se na zelené rostliny bude stát dívat
s ohledem na zákon o návykových látkách jako na velkou kytici s klasy,
než jenom jako na květ, který je potřeba izolovat a hovořit o konopí
vědomě mylně a matoucně jako o marihuaně. Nebo označovat konopí
nesmyslně technickým. Každé konopí je technicky i léčebně využitelné.
Záleží na odrůdě a záměru. Když je však srovnávací výzkum na obsahy a
poměry látek v konopí zakázán, jde to těžko. Konopí je omamné a
neomamné, jak poznat neomamné konopí však nikdo v Česku neví, každý
policejní orgán si dělá, co chce a v pátek se mnou bylo na Floře
zahájeno desáté trestní řízení za posledních šest let. Policie totiž
nemá žádnou normu, jak určit vzorek konopí k měření a nadřazenou unijní
normu neuznává a rozdíly přitom mohou být až stonásobně odlišné na obsah
účinné látky THC, která je sledovaná.
Církev tedy nebude nic dávat na trh?
Naše idea je, že si uděláme vlastní
obchodní společnost, pokud půjde něco na trh, evropský trh. Společnost
by založila také digitální univerzitu, pokud se vše podaří. Poznání z
výzkumu se může uplatit na trhu konkrétní země, ale současná legislativa
v rozporu s unijním právem neumožňuje produkovat konopné produkty k
terapii. Jediný, kdo údajně může pěstovat konopí na terapii, je
licencovaný pěstitel Elkoplast ze Slušovic pro Státní ústav pro kontrolu
léčiv (SÚKL), což je naprostý výsměch vzdělanosti a je to především
nezákonné. Licencovanému pěstiteli je povoleno pouze pěstovat a
zpracovat konopí na květ, k inhalaci nebo sypání do jídla, což jsou zase
velmi omezené terapeutické metody. Navíc SÚKL povolil vypěstovat ryze
vysoce omamnou genetiku Bedrocan s téměř dvaceti procenty THC, která je
pro většinu nemocných nevhodná. České konopí stojí sto korun za gram,
holandské tři sta korun. Terapii to činí pro devětadevadesát občanů
nedostupnou cenově a odborně, kdy chybí celá řada účinných, jinak
složených genetik konopí.
Korporátní mafie versus konopí
Proč by vůbec konopná léčiva měla být legální?
Je to tisíciletý lék, má široký záběr a je nesmírně šetrný.V čem je tedy jejich výhoda oproti postupům, které západní medicína považuje za tradiční?
Moderní západní medicína vedená, s
prominutím, korporátní mafií firem a výrobců techniky se začala
etablovat od třicátých let minulého století. Špičkové technologie,
nemocnice vypadají jako zařízení pro kosmonauty a pod dojmem, že jsme
úžasní vědci a všechno vyřešíme, vytváříme základní problém západní
medicíny, její odosobnění a neudržitelný stav ufinancovatelnosti. Asi na
všech univerzitách v Evropě přísahají na Hippokrata. Ovšem on vyloučil
řeznictví a další věci, které běžně dnešní medicína dělá. Chybí celostní
medicína. Jdete k očařovi, jste oko. Neschopnost dívat se na zdraví v
psychosomatickém a sociálním kontextu je děsivá. Samozřejmě to vyhovuje
korporacím. Vytvořily si v celém západním světě právní systém, kdy nelze
označit viníka. Kdo může za tak neblahý stav? Jak se vyrovnáme s tím,
že pětadvacet procent lidí umře jen kvůli chybám ve zdravotnickém
systému, jak uvádějí oficiální statistiky? Jakto že máme v lékárnách
přes devadesát procent léčiv, která neprošla seriózním výzkumem, který
by byl publikovatelný v odborném časopise, ale financovaly jej obchodní
společnosti? Podíváte se na příbalový leták, najdete ohromné množství
sekundárních účinků, mnohé léky vás zabijí. Nic se neděje. U konopí to
nenajdete, a přesto je už pouhé vyslovení slova konopí u některých lidí
jako červený hadr na býka.
Konopí takové účinky nemá?
Pokud se s konopnými léčivy zachází
zodpovědně, nejsou vůbec žádné komplikace. Případně jsou minimální a
nemají trvalý charakter. Nejčastěji když si vezmete větší dávku, než
tělo snese. Mluvím o dospělých, u dětí je potřeba být opatrnější.
Největší komplikací a ohrožení občanů je prohibice a černý trh s mnohdy
toxickým konopím a výtažky, což lidé nepoznají.
Myslíte si tedy, že je to nějaký komplot mocných?
Pochopitelně, už od samého začátku ve
třicátých letech. Jde pouze o tři věci. O peníze, moc a ideologii.
Korporace mají obrovskou sílu, stojí za nimi velký kapitál, ale nejvíce
za nimi stojí lidská hloupost živená propagandou médií. Když je něco
racionálně uchopené a dlouhodobě to nejde, tak to má nějaké pozadí.
Mediální manipulace, mytizace celé věci, neracionální diskuze. Nejvíce
ilustrativní je, jak se mě soudy bojí a lžou. Vydávají rozsudky bez
jakéhokoliv odůvodnění. Justice je schopná dostat se do situace, že musí
v rozsudcích proti mně lhát, že konopí je prekurzor, protože nějaký
Dvořák z Olomouce soudům dokázal, jak hrubě Česká republika porušuje
mezinárodní úmluvy a závazky. Je to justiční kartel evropského rozměru.
Soudy by neměly jednat podle toho, jak si to vládnoucí ideologie
představuje, ale podle zákona.
Podaří se církev registrovat? Snad v červenci, doufá Dvořák
Jaké jsou cíle konopné církve?
Jejím cílem je zajištění náboženské
svobody. Podpora vzdělání, výzkumu a především chudých lidí, kterým
pomůžeme založením nadace. Chceme založit digitální univerzitu, vlastní
penziony, farnosti a tak dále. Brzy lidé pochopí, že to není nástroj k
tomu, aby byl někdo zfetovaný, ale je to nástroj spirituální a
humanizující a obecně prospěšný. Pokud budeme mít deset tisíc členů,
budeme moci chodit do vězení a věřím, že vězni s přístupem k modlitebním
předmětům církve budou mít mnohem menší recidivu. Otázkou je, zda si
společnost menší recidivu přeje, v Americe je snad polovina lidí ve
vězení za konopí a vězeňství je samostatný průmysl.
Nemyslíte si ale, že vám odkazování se třeba na Liberland může v očích veřejnosti uškodit, protože spoustu lidí jej vnímá jako recesi?
Jenom neznalý člověk může Liberland
považovat za recesi. Jedná se o geniální myšlenku, která je zakotvená v
mezinárodním právu. A ano, může mi to v očích veřejnosti uškodit, právní
povědomí je u nás na mrzké úrovni.
Jak se posouvá snaha o uznání církve?
Se státem momentálně vedeme odvolací
správní řízení, zda ústava konopné církve, jakou jsme zveřejnili, by
byla shledána jako dostatečná opora pro registraci. Ministerstvo
odpovědělo, že v žádném případě. Vyjmenovali nám velice obecné důvody,
žádáme v odvolacím řízení doložení jejich tvrzení, neboť šlo o
spekulace. Ministerstvo kultury nám například řeklo, že vytváříme
skupinu, která nabádá k trestné činnosti, chtěli jsme, aby nám to
doložili na důkazech. Naopak my jsme doložili, že stát jedná s občany
jako skutečná organizovaná zločinecká skupina. A spáchané zločiny soudců
a státních zástupců, které byly schváleny konfiskacemi konopí pro
nemocné a výzkum, odmítají všechny stupně státních zastupitelství, soudů
a policie povolit vyšetřit, roky k tomu mlčí ministr vnitra,
spravedlnosti a premiér. Mlčí Česká televize. Cenzura jako Brno.
Ministerstvo uznalo například církve založené na bibli, která ve svých
textech nabádá k vraždění a jiným ohavnostem, a to nemluvím o knihách
náboženských společností a církví založených na koránu. K ničemu
takovému nevybízíme.
Máte datum, do kdy byste rád měl jasno?
V červenci odjíždíme na pouť do Říma k
papeži, takže doufám, že se nám vše podaří tak, aby byla do té doby
konopná církev řádně registrovaná.
Doufám, že v červenci již bude konopná církev registrovaná, říká velekněz Dušan Dvořák
Autor: Martin Zíta | Kurz: Stisk | Kategorie: Publicistika
Léčba
konopím nachází ve společnosti zastánce i odpůrce. Jedním z
nejhlasitějších bojovníků za legalizaci rostlin pro léčebné účely je
Dušan Dvořák, který svou snahu dotáhl až do spirituálních rozměrů. Je
veleknězem Evropské konopné církve, která se snaží získat posvěcení od
státních orgánů, což by znamenalo povolení pěstování konopí. S
pochopením se ale zatím příliš nesetkává.
Dušan Dvořák
stojí za mnoha iniciativami, které se v minulosti pokoušely, případně
stále pokouší prosadit konopí jako legální možnost léčby. Rostliny sám
pěstuje na farmě v Ospělově nedaleko Olomouce, kde jeho úrodu pravidelně
zabavují policisté. V posledních letech takto přišel o více než tři
tisíce rostlin. Momentálně se Dvořák snaží registrovat Evropskou
konopnou církev, která využívá konopí jako prostředek k modlitebním
obřadům.
Výrobky s označením, že se jedná o konopné, k dostání jsou. V čem se liší od těch, které chcete prosadit vy?
Na trhu chybí spoustu věcí. My přijdeme s
něčím novým. Budeme mít modlitební předměty, žádné výrobky pro volný
trh. Na konopí nahlížíme, jak nám legislativa a mezinárodní úmluvy a
judikatura umožňuje a zahradnické pěstování je dle nás nejen rozumné,
ekonomické a ekologické, ale i zákonné.
Nikdo se tím takto nezabývá?
Produkty jako kořen nikoho nezajímají,
nechají se v poli nebo se vyorají. Přitom je to škoda, dá se s tím dělat
spoustu věcí. Stonky se rovněž zpracovávají a mají velký užitek v řadě
oborů, malopěstitelé je zpravidla rovněž vyhazují. Doufám, že se nám
podaří prosadit názor, že se na zelené rostliny bude stát dívat
s ohledem na zákon o návykových látkách jako na velkou kytici s klasy,
než jenom jako na květ, který je potřeba izolovat a hovořit o konopí
vědomě mylně a matoucně jako o marihuaně. Nebo označovat konopí
nesmyslně technickým. Každé konopí je technicky i léčebně využitelné.
Záleží na odrůdě a záměru. Když je však srovnávací výzkum na obsahy a
poměry látek v konopí zakázán, jde to těžko. Konopí je omamné a
neomamné, jak poznat neomamné konopí však nikdo v Česku neví, každý
policejní orgán si dělá, co chce a v pátek se mnou bylo na Floře
zahájeno desáté trestní řízení za posledních šest let. Policie totiž
nemá žádnou normu, jak určit vzorek konopí k měření a nadřazenou unijní
normu neuznává a rozdíly přitom mohou být až stonásobně odlišné na obsah
účinné látky THC, která je sledovaná.
Církev tedy nebude nic dávat na trh?
Naše idea je, že si uděláme vlastní
obchodní společnost, pokud půjde něco na trh, evropský trh. Společnost
by založila také digitální univerzitu, pokud se vše podaří. Poznání z
výzkumu se může uplatit na trhu konkrétní země, ale současná legislativa
v rozporu s unijním právem neumožňuje produkovat konopné produkty k
terapii. Jediný, kdo údajně může pěstovat konopí na terapii, je
licencovaný pěstitel Elkoplast ze Slušovic pro Státní ústav pro kontrolu
léčiv (SÚKL), což je naprostý výsměch vzdělanosti a je to především
nezákonné. Licencovanému pěstiteli je povoleno pouze pěstovat a
zpracovat konopí na květ, k inhalaci nebo sypání do jídla, což jsou zase
velmi omezené terapeutické metody. Navíc SÚKL povolil vypěstovat ryze
vysoce omamnou genetiku Bedrocan s téměř dvaceti procenty THC, která je
pro většinu nemocných nevhodná. České konopí stojí sto korun za gram,
holandské tři sta korun. Terapii to činí pro devětadevadesát občanů
nedostupnou cenově a odborně, kdy chybí celá řada účinných, jinak
složených genetik konopí.
Korporátní mafie versus konopí
Proč by vůbec konopná léčiva měla být legální?
Je to tisíciletý lék, má široký záběr a je nesmírně šetrný.V čem je tedy jejich výhoda oproti postupům, které západní medicína považuje za tradiční?
Moderní západní medicína vedená, s
prominutím, korporátní mafií firem a výrobců techniky se začala
etablovat od třicátých let minulého století. Špičkové technologie,
nemocnice vypadají jako zařízení pro kosmonauty a pod dojmem, že jsme
úžasní vědci a všechno vyřešíme, vytváříme základní problém západní
medicíny, její odosobnění a neudržitelný stav ufinancovatelnosti. Asi na
všech univerzitách v Evropě přísahají na Hippokrata. Ovšem on vyloučil
řeznictví a další věci, které běžně dnešní medicína dělá. Chybí celostní
medicína. Jdete k očařovi, jste oko. Neschopnost dívat se na zdraví v
psychosomatickém a sociálním kontextu je děsivá. Samozřejmě to vyhovuje
korporacím. Vytvořily si v celém západním světě právní systém, kdy nelze
označit viníka. Kdo může za tak neblahý stav? Jak se vyrovnáme s tím,
že pětadvacet procent lidí umře jen kvůli chybám ve zdravotnickém
systému, jak uvádějí oficiální statistiky? Jakto že máme v lékárnách
přes devadesát procent léčiv, která neprošla seriózním výzkumem, který
by byl publikovatelný v odborném časopise, ale financovaly jej obchodní
společnosti? Podíváte se na příbalový leták, najdete ohromné množství
sekundárních účinků, mnohé léky vás zabijí. Nic se neděje. U konopí to
nenajdete, a přesto je už pouhé vyslovení slova konopí u některých lidí
jako červený hadr na býka.
Konopí takové účinky nemá?
Pokud se s konopnými léčivy zachází
zodpovědně, nejsou vůbec žádné komplikace. Případně jsou minimální a
nemají trvalý charakter. Nejčastěji když si vezmete větší dávku, než
tělo snese. Mluvím o dospělých, u dětí je potřeba být opatrnější.
Největší komplikací a ohrožení občanů je prohibice a černý trh s mnohdy
toxickým konopím a výtažky, což lidé nepoznají.
Myslíte si tedy, že je to nějaký komplot mocných?
Pochopitelně, už od samého začátku ve
třicátých letech. Jde pouze o tři věci. O peníze, moc a ideologii.
Korporace mají obrovskou sílu, stojí za nimi velký kapitál, ale nejvíce
za nimi stojí lidská hloupost živená propagandou médií. Když je něco
racionálně uchopené a dlouhodobě to nejde, tak to má nějaké pozadí.
Mediální manipulace, mytizace celé věci, neracionální diskuze. Nejvíce
ilustrativní je, jak se mě soudy bojí a lžou. Vydávají rozsudky bez
jakéhokoliv odůvodnění. Justice je schopná dostat se do situace, že musí
v rozsudcích proti mně lhát, že konopí je prekurzor, protože nějaký
Dvořák z Olomouce soudům dokázal, jak hrubě Česká republika porušuje
mezinárodní úmluvy a závazky. Je to justiční kartel evropského rozměru.
Soudy by neměly jednat podle toho, jak si to vládnoucí ideologie
představuje, ale podle zákona.
Podaří se církev registrovat? Snad v červenci, doufá Dvořák
Jaké jsou cíle konopné církve?
Jejím cílem je zajištění náboženské
svobody. Podpora vzdělání, výzkumu a především chudých lidí, kterým
pomůžeme založením nadace. Chceme založit digitální univerzitu, vlastní
penziony, farnosti a tak dále. Brzy lidé pochopí, že to není nástroj k
tomu, aby byl někdo zfetovaný, ale je to nástroj spirituální a
humanizující a obecně prospěšný. Pokud budeme mít deset tisíc členů,
budeme moci chodit do vězení a věřím, že vězni s přístupem k modlitebním
předmětům církve budou mít mnohem menší recidivu. Otázkou je, zda si
společnost menší recidivu přeje, v Americe je snad polovina lidí ve
vězení za konopí a vězeňství je samostatný průmysl.
Nemyslíte si ale, že vám odkazování se třeba na Liberland může v očích veřejnosti uškodit, protože spoustu lidí jej vnímá jako recesi?
Jenom neznalý člověk může Liberland
považovat za recesi. Jedná se o geniální myšlenku, která je zakotvená v
mezinárodním právu. A ano, může mi to v očích veřejnosti uškodit, právní
povědomí je u nás na mrzké úrovni.
Jak se posouvá snaha o uznání církve?
Se státem momentálně vedeme odvolací
správní řízení, zda ústava konopné církve, jakou jsme zveřejnili, by
byla shledána jako dostatečná opora pro registraci. Ministerstvo
odpovědělo, že v žádném případě. Vyjmenovali nám velice obecné důvody,
žádáme v odvolacím řízení doložení jejich tvrzení, neboť šlo o
spekulace. Ministerstvo kultury nám například řeklo, že vytváříme
skupinu, která nabádá k trestné činnosti, chtěli jsme, aby nám to
doložili na důkazech. Naopak my jsme doložili, že stát jedná s občany
jako skutečná organizovaná zločinecká skupina. A spáchané zločiny soudců
a státních zástupců, které byly schváleny konfiskacemi konopí pro
nemocné a výzkum, odmítají všechny stupně státních zastupitelství, soudů
a policie povolit vyšetřit, roky k tomu mlčí ministr vnitra,
spravedlnosti a premiér. Mlčí Česká televize. Cenzura jako Brno.
Ministerstvo uznalo například církve založené na bibli, která ve svých
textech nabádá k vraždění a jiným ohavnostem, a to nemluvím o knihách
náboženských společností a církví založených na koránu. K ničemu
takovému nevybízíme.
Máte datum, do kdy byste rád měl jasno?
V červenci odjíždíme na pouť do Říma k
papeži, takže doufám, že se nám vše podaří tak, aby byla do té doby
konopná církev řádně registrovaná.
Doufám, že v červenci již bude konopná církev registrovaná, říká velekněz Dušan Dvořák
Autor: Martin Zíta | Kurz: Stisk | Kategorie: Publicistika
Léčba konopím nachází ve společnosti
zastánce i odpůrce. Jedním z nejhlasitějších bojovníků za legalizaci rostlin
pro léčebné účely je Dušan Dvořák, který svou snahu dotáhl až do spirituálních
rozměrů. Je veleknězem Evropské konopné církve, která se snaží získat posvěcení
od státních orgánů, což by znamenalo povolení pěstování konopí. S pochopením se
ale zatím příliš nesetkává.
Dušan Dvořák stojí za mnoha iniciativami, které
se v minulosti pokoušely, případně stále pokouší prosadit konopí jako legální
možnost léčby. Rostliny sám pěstuje na farmě v Ospělově nedaleko Olomouce, kde
jeho úrodu pravidelně zabavují policisté. V posledních letech takto přišel o
více než tři tisíce rostlin. Momentálně se Dvořák snaží registrovat Evropskou
konopnou církev, která využívá konopí jako prostředek k modlitebním obřadům.
Výrobky s označením, že se jedná o konopné, k
dostání jsou. V čem se liší od těch, které chcete prosadit vy?
Na trhu chybí spoustu věcí. My přijdeme s něčím
novým. Budeme mít modlitební předměty, žádné výrobky pro volný trh. Na konopí
nahlížíme, jak nám legislativa a mezinárodní úmluvy a judikatura umožňuje a
zahradnické pěstování je dle nás nejen rozumné, ekonomické a ekologické, ale i
zákonné.
Nikdo se tím takto nezabývá?
Produkty jako kořen nikoho nezajímají, nechají se
v poli nebo se vyorají. Přitom je to škoda, dá se s tím dělat spoustu věcí.
Stonky se rovněž zpracovávají a mají velký užitek v řadě oborů, malopěstitelé
je zpravidla rovněž vyhazují. Doufám, že se nám podaří prosadit názor, že se na
zelené rostliny bude stát dívat s ohledem na zákon o návykových látkách
jako na velkou kytici s klasy, než jenom jako na květ, který je potřeba
izolovat a hovořit o konopí vědomě mylně a matoucně jako o marihuaně. Nebo
označovat konopí nesmyslně technickým. Každé konopí je technicky i léčebně
využitelné. Záleží na odrůdě a záměru. Když je však srovnávací výzkum na obsahy
a poměry látek v konopí zakázán, jde to těžko. Konopí je omamné a
neomamné, jak poznat neomamné konopí však nikdo v Česku neví, každý policejní
orgán si dělá, co chce a v pátek se mnou bylo na Floře zahájeno desáté
trestní řízení za posledních šest let. Policie totiž nemá žádnou normu, jak
určit vzorek konopí k měření a nadřazenou unijní normu neuznává a rozdíly
přitom mohou být až stonásobně odlišné na obsah účinné látky THC, která je
sledovaná.
Církev tedy nebude nic dávat na trh?
Naše idea je, že si uděláme vlastní obchodní
společnost, pokud půjde něco na trh, evropský trh. Společnost by založila také
digitální univerzitu, pokud se vše podaří. Poznání z výzkumu se může uplatit na
trhu konkrétní země, ale současná legislativa v rozporu s unijním
právem neumožňuje produkovat konopné produkty k terapii. Jediný, kdo údajně
může pěstovat konopí na terapii, je licencovaný pěstitel Elkoplast ze Slušovic
pro Státní ústav pro kontrolu léčiv (SÚKL), což je naprostý výsměch vzdělanosti
a je to především nezákonné. Licencovanému pěstiteli je povoleno pouze pěstovat
a zpracovat konopí na květ, k inhalaci nebo sypání do jídla, což jsou zase
velmi omezené terapeutické metody. Navíc SÚKL povolil vypěstovat ryze vysoce
omamnou genetiku Bedrocan s téměř dvaceti procenty THC, která je pro
většinu nemocných nevhodná. České konopí stojí sto korun za gram, holandské tři
sta korun. Terapii to činí pro devětadevadesát občanů nedostupnou cenově a
odborně, kdy chybí celá řada účinných, jinak složených genetik konopí.
Korporátní mafie versus konopí
Proč by vůbec konopná léčiva měla být legální?
Je to
tisíciletý lék, má široký záběr a je nesmírně šetrný.
V čem je
tedy jejich výhoda oproti postupům, které západní medicína považuje za
tradiční?
Moderní západní medicína vedená, s prominutím,
korporátní mafií firem a výrobců techniky se začala etablovat od třicátých let
minulého století. Špičkové technologie, nemocnice vypadají jako zařízení pro
kosmonauty a pod dojmem, že jsme úžasní vědci a všechno vyřešíme, vytváříme
základní problém západní medicíny, její odosobnění a neudržitelný stav
ufinancovatelnosti. Asi na všech univerzitách v Evropě přísahají na Hippokrata.
Ovšem on vyloučil řeznictví a další věci, které běžně dnešní medicína dělá.
Chybí celostní medicína. Jdete k očařovi, jste oko. Neschopnost dívat se na
zdraví v psychosomatickém a sociálním kontextu je děsivá. Samozřejmě to
vyhovuje korporacím. Vytvořily si v celém západním světě právní systém,
kdy nelze označit viníka. Kdo může za tak neblahý stav? Jak se vyrovnáme s tím,
že pětadvacet procent lidí umře jen kvůli chybám ve zdravotnickém systému, jak
uvádějí oficiální statistiky? Jakto že máme v lékárnách přes devadesát procent
léčiv, která neprošla seriózním výzkumem, který by byl publikovatelný v
odborném časopise, ale financovaly jej obchodní společnosti? Podíváte se na
příbalový leták, najdete ohromné množství sekundárních účinků, mnohé léky vás
zabijí. Nic se neděje. U konopí to nenajdete, a přesto je už pouhé vyslovení
slova konopí u některých lidí jako červený hadr na býka.
Konopí takové účinky nemá?
Pokud se s konopnými léčivy zachází zodpovědně, nejsou
vůbec žádné komplikace. Případně jsou minimální a nemají trvalý charakter.
Nejčastěji když si vezmete větší dávku, než tělo snese. Mluvím o dospělých, u
dětí je potřeba být opatrnější. Největší komplikací a ohrožení občanů je
prohibice a černý trh s mnohdy toxickým konopím a výtažky, což lidé
nepoznají.
Myslíte si tedy, že je to nějaký komplot mocných?
Pochopitelně, už od samého začátku ve třicátých
letech. Jde pouze o tři věci. O peníze, moc a ideologii. Korporace mají
obrovskou sílu, stojí za nimi velký kapitál, ale nejvíce za nimi stojí lidská
hloupost živená propagandou médií. Když je něco racionálně uchopené a
dlouhodobě to nejde, tak to má nějaké pozadí. Mediální manipulace, mytizace
celé věci, neracionální diskuze. Nejvíce ilustrativní je, jak se mě soudy bojí
a lžou. Vydávají rozsudky bez jakéhokoliv odůvodnění. Justice je schopná dostat
se do situace, že musí v rozsudcích proti mně lhát, že konopí je
prekurzor, protože nějaký Dvořák z Olomouce soudům dokázal, jak hrubě Česká
republika porušuje mezinárodní úmluvy a závazky. Je to justiční kartel
evropského rozměru. Soudy by neměly jednat podle toho, jak si to vládnoucí
ideologie představuje, ale podle zákona.
Podaří se církev registrovat? Snad v
červenci, doufá Dvořák
Jaké jsou cíle konopné církve?
Jejím cílem je zajištění náboženské svobody. Podpora
vzdělání, výzkumu a především chudých lidí, kterým pomůžeme založením nadace.
Chceme založit digitální univerzitu, vlastní penziony, farnosti a tak dále.
Brzy lidé pochopí, že to není nástroj k tomu, aby byl někdo zfetovaný, ale je
to nástroj spirituální a humanizující a obecně prospěšný. Pokud budeme mít
deset tisíc členů, budeme moci chodit do vězení a věřím, že vězni s přístupem k
modlitebním předmětům církve budou mít mnohem menší recidivu. Otázkou je, zda
si společnost menší recidivu přeje, v Americe je snad polovina lidí ve
vězení za konopí a vězeňství je samostatný průmysl.
Nemyslíte si ale, že vám odkazování se třeba na
Liberland může v očích veřejnosti uškodit, protože spoustu lidí jej vnímá jako
recesi?
Jenom neznalý člověk může Liberland považovat za
recesi. Jedná se o geniální myšlenku, která je zakotvená v mezinárodním právu.
A ano, může mi to v očích veřejnosti uškodit, právní povědomí je u nás na mrzké
úrovni.
Jak se posouvá snaha o uznání církve?
Se státem momentálně vedeme odvolací správní řízení,
zda ústava konopné církve, jakou jsme zveřejnili, by byla shledána jako dostatečná
opora pro registraci. Ministerstvo odpovědělo, že v žádném případě. Vyjmenovali
nám velice obecné důvody, žádáme v odvolacím řízení doložení jejich
tvrzení, neboť šlo o spekulace. Ministerstvo kultury nám například řeklo, že
vytváříme skupinu, která nabádá k trestné činnosti, chtěli jsme, aby nám to
doložili na důkazech. Naopak my jsme doložili, že stát jedná s občany jako
skutečná organizovaná zločinecká skupina. A spáchané zločiny soudců a státních
zástupců, které byly schváleny konfiskacemi konopí pro nemocné a výzkum,
odmítají všechny stupně státních zastupitelství, soudů a policie povolit
vyšetřit, roky k tomu mlčí ministr vnitra, spravedlnosti a premiér. Mlčí
Česká televize. Cenzura jako Brno. Ministerstvo uznalo například církve založené
na bibli, která ve svých textech nabádá k vraždění a jiným ohavnostem, a
to nemluvím o knihách náboženských společností a církví založených na koránu.
K ničemu takovému nevybízíme.
Máte datum, do kdy byste rád měl jasno?
V červenci odjíždíme na pouť do Říma k papeži, takže
doufám, že se nám vše podaří tak, aby byla do té doby konopná církev řádně
registrovaná.
Korporátní mafie versus konopí
Proč by vůbec konopná léčiva měla být legální?
Je to tisíciletý lék, má široký záběr a je nesmírně šetrný.V čem je tedy jejich výhoda oproti postupům, které západní medicína považuje za tradiční?
Moderní západní medicína vedená, s
prominutím, korporátní mafií firem a výrobců techniky se začala
etablovat od třicátých let minulého století. Špičkové technologie,
nemocnice vypadají jako zařízení pro kosmonauty a pod dojmem, že jsme
úžasní vědci a všechno vyřešíme, vytváříme základní problém západní
medicíny, její odosobnění a neudržitelný stav ufinancovatelnosti. Asi na
všech univerzitách v Evropě přísahají na Hippokrata. Ovšem on vyloučil
řeznictví a další věci, které běžně dnešní medicína dělá. Chybí celostní
medicína. Jdete k očařovi, jste oko. Neschopnost dívat se na zdraví v
psychosomatickém a sociálním kontextu je děsivá. Samozřejmě to vyhovuje
korporacím. Vytvořily si v celém západním světě právní systém, kdy nelze
označit viníka. Kdo může za tak neblahý stav? Jak se vyrovnáme s tím,
že pětadvacet procent lidí umře jen kvůli chybám ve zdravotnickém
systému, jak uvádějí oficiální statistiky? Jakto že máme v lékárnách
přes devadesát procent léčiv, která neprošla seriózním výzkumem, který
by byl publikovatelný v odborném časopise, ale financovaly jej obchodní
společnosti? Podíváte se na příbalový leták, najdete ohromné množství
sekundárních účinků, mnohé léky vás zabijí. Nic se neděje. U konopí to
nenajdete, a přesto je už pouhé vyslovení slova konopí u některých lidí
jako červený hadr na býka.
Konopí takové účinky nemá?
Pokud se s konopnými léčivy zachází
zodpovědně, nejsou vůbec žádné komplikace. Případně jsou minimální a
nemají trvalý charakter. Nejčastěji když si vezmete větší dávku, než
tělo snese. Mluvím o dospělých, u dětí je potřeba být opatrnější.
Největší komplikací a ohrožení občanů je prohibice a černý trh s mnohdy
toxickým konopím a výtažky, což lidé nepoznají.
Myslíte si tedy, že je to nějaký komplot mocných?
Pochopitelně, už od samého začátku ve
třicátých letech. Jde pouze o tři věci. O peníze, moc a ideologii.
Korporace mají obrovskou sílu, stojí za nimi velký kapitál, ale nejvíce
za nimi stojí lidská hloupost živená propagandou médií. Když je něco
racionálně uchopené a dlouhodobě to nejde, tak to má nějaké pozadí.
Mediální manipulace, mytizace celé věci, neracionální diskuze. Nejvíce
ilustrativní je, jak se mě soudy bojí a lžou. Vydávají rozsudky bez
jakéhokoliv odůvodnění. Justice je schopná dostat se do situace, že musí
v rozsudcích proti mně lhát, že konopí je prekurzor, protože nějaký
Dvořák z Olomouce soudům dokázal, jak hrubě Česká republika porušuje
mezinárodní úmluvy a závazky. Je to justiční kartel evropského rozměru.
Soudy by neměly jednat podle toho, jak si to vládnoucí ideologie
představuje, ale podle zákona.
Podaří se církev registrovat? Snad v červenci, doufá Dvořák
Jaké jsou cíle konopné církve?
Jejím cílem je zajištění náboženské
svobody. Podpora vzdělání, výzkumu a především chudých lidí, kterým
pomůžeme založením nadace. Chceme založit digitální univerzitu, vlastní
penziony, farnosti a tak dále. Brzy lidé pochopí, že to není nástroj k
tomu, aby byl někdo zfetovaný, ale je to nástroj spirituální a
humanizující a obecně prospěšný. Pokud budeme mít deset tisíc členů,
budeme moci chodit do vězení a věřím, že vězni s přístupem k modlitebním
předmětům církve budou mít mnohem menší recidivu. Otázkou je, zda si
společnost menší recidivu přeje, v Americe je snad polovina lidí ve
vězení za konopí a vězeňství je samostatný průmysl.
Nemyslíte si ale, že vám odkazování se třeba na Liberland může v očích veřejnosti uškodit, protože spoustu lidí jej vnímá jako recesi?
Jenom neznalý člověk může Liberland
považovat za recesi. Jedná se o geniální myšlenku, která je zakotvená v
mezinárodním právu. A ano, může mi to v očích veřejnosti uškodit, právní
povědomí je u nás na mrzké úrovni.
Jak se posouvá snaha o uznání církve?
Se státem momentálně vedeme odvolací
správní řízení, zda ústava konopné církve, jakou jsme zveřejnili, by
byla shledána jako dostatečná opora pro registraci. Ministerstvo
odpovědělo, že v žádném případě. Vyjmenovali nám velice obecné důvody,
žádáme v odvolacím řízení doložení jejich tvrzení, neboť šlo o
spekulace. Ministerstvo kultury nám například řeklo, že vytváříme
skupinu, která nabádá k trestné činnosti, chtěli jsme, aby nám to
doložili na důkazech. Naopak my jsme doložili, že stát jedná s občany
jako skutečná organizovaná zločinecká skupina. A spáchané zločiny soudců
a státních zástupců, které byly schváleny konfiskacemi konopí pro
nemocné a výzkum, odmítají všechny stupně státních zastupitelství, soudů
a policie povolit vyšetřit, roky k tomu mlčí ministr vnitra,
spravedlnosti a premiér. Mlčí Česká televize. Cenzura jako Brno.
Ministerstvo uznalo například církve založené na bibli, která ve svých
textech nabádá k vraždění a jiným ohavnostem, a to nemluvím o knihách
náboženských společností a církví založených na koránu. K ničemu
takovému nevybízíme.
Máte datum, do kdy byste rád měl jasno?
V červenci odjíždíme na pouť do Říma k
papeži, takže doufám, že se nám vše podaří tak, aby byla do té doby
konopná církev řádně registrovaná.
- See more at:
http://www.munimedia.cz/prispevek/doufam-ze-v-cervenci-jiz-bude-konopna-cirkev-registrovana-rika-veleknez-dusan-dvorak-10529/#sthash.MfvadpfF.dpufKorporátní mafie versus konopí
Proč by vůbec konopná léčiva měla být legální?
Je to tisíciletý lék, má široký záběr a je nesmírně šetrný.V čem je tedy jejich výhoda oproti postupům, které západní medicína považuje za tradiční?
Moderní západní medicína vedená, s
prominutím, korporátní mafií firem a výrobců techniky se začala
etablovat od třicátých let minulého století. Špičkové technologie,
nemocnice vypadají jako zařízení pro kosmonauty a pod dojmem, že jsme
úžasní vědci a všechno vyřešíme, vytváříme základní problém západní
medicíny, její odosobnění a neudržitelný stav ufinancovatelnosti. Asi na
všech univerzitách v Evropě přísahají na Hippokrata. Ovšem on vyloučil
řeznictví a další věci, které běžně dnešní medicína dělá. Chybí celostní
medicína. Jdete k očařovi, jste oko. Neschopnost dívat se na zdraví v
psychosomatickém a sociálním kontextu je děsivá. Samozřejmě to vyhovuje
korporacím. Vytvořily si v celém západním světě právní systém, kdy nelze
označit viníka. Kdo může za tak neblahý stav? Jak se vyrovnáme s tím,
že pětadvacet procent lidí umře jen kvůli chybám ve zdravotnickém
systému, jak uvádějí oficiální statistiky? Jakto že máme v lékárnách
přes devadesát procent léčiv, která neprošla seriózním výzkumem, který
by byl publikovatelný v odborném časopise, ale financovaly jej obchodní
společnosti? Podíváte se na příbalový leták, najdete ohromné množství
sekundárních účinků, mnohé léky vás zabijí. Nic se neděje. U konopí to
nenajdete, a přesto je už pouhé vyslovení slova konopí u některých lidí
jako červený hadr na býka.
Konopí takové účinky nemá?
Pokud se s konopnými léčivy zachází
zodpovědně, nejsou vůbec žádné komplikace. Případně jsou minimální a
nemají trvalý charakter. Nejčastěji když si vezmete větší dávku, než
tělo snese. Mluvím o dospělých, u dětí je potřeba být opatrnější.
Největší komplikací a ohrožení občanů je prohibice a černý trh s mnohdy
toxickým konopím a výtažky, což lidé nepoznají.
Myslíte si tedy, že je to nějaký komplot mocných?
Pochopitelně, už od samého začátku ve
třicátých letech. Jde pouze o tři věci. O peníze, moc a ideologii.
Korporace mají obrovskou sílu, stojí za nimi velký kapitál, ale nejvíce
za nimi stojí lidská hloupost živená propagandou médií. Když je něco
racionálně uchopené a dlouhodobě to nejde, tak to má nějaké pozadí.
Mediální manipulace, mytizace celé věci, neracionální diskuze. Nejvíce
ilustrativní je, jak se mě soudy bojí a lžou. Vydávají rozsudky bez
jakéhokoliv odůvodnění. Justice je schopná dostat se do situace, že musí
v rozsudcích proti mně lhát, že konopí je prekurzor, protože nějaký
Dvořák z Olomouce soudům dokázal, jak hrubě Česká republika porušuje
mezinárodní úmluvy a závazky. Je to justiční kartel evropského rozměru.
Soudy by neměly jednat podle toho, jak si to vládnoucí ideologie
představuje, ale podle zákona.
Podaří se církev registrovat? Snad v červenci, doufá Dvořák
Jaké jsou cíle konopné církve?
Jejím cílem je zajištění náboženské
svobody. Podpora vzdělání, výzkumu a především chudých lidí, kterým
pomůžeme založením nadace. Chceme založit digitální univerzitu, vlastní
penziony, farnosti a tak dále. Brzy lidé pochopí, že to není nástroj k
tomu, aby byl někdo zfetovaný, ale je to nástroj spirituální a
humanizující a obecně prospěšný. Pokud budeme mít deset tisíc členů,
budeme moci chodit do vězení a věřím, že vězni s přístupem k modlitebním
předmětům církve budou mít mnohem menší recidivu. Otázkou je, zda si
společnost menší recidivu přeje, v Americe je snad polovina lidí ve
vězení za konopí a vězeňství je samostatný průmysl.
Nemyslíte si ale, že vám odkazování se třeba na Liberland může v očích veřejnosti uškodit, protože spoustu lidí jej vnímá jako recesi?
Jenom neznalý člověk může Liberland
považovat za recesi. Jedná se o geniální myšlenku, která je zakotvená v
mezinárodním právu. A ano, může mi to v očích veřejnosti uškodit, právní
povědomí je u nás na mrzké úrovni.
Jak se posouvá snaha o uznání církve?
Se státem momentálně vedeme odvolací
správní řízení, zda ústava konopné církve, jakou jsme zveřejnili, by
byla shledána jako dostatečná opora pro registraci. Ministerstvo
odpovědělo, že v žádném případě. Vyjmenovali nám velice obecné důvody,
žádáme v odvolacím řízení doložení jejich tvrzení, neboť šlo o
spekulace. Ministerstvo kultury nám například řeklo, že vytváříme
skupinu, která nabádá k trestné činnosti, chtěli jsme, aby nám to
doložili na důkazech. Naopak my jsme doložili, že stát jedná s občany
jako skutečná organizovaná zločinecká skupina. A spáchané zločiny soudců
a státních zástupců, které byly schváleny konfiskacemi konopí pro
nemocné a výzkum, odmítají všechny stupně státních zastupitelství, soudů
a policie povolit vyšetřit, roky k tomu mlčí ministr vnitra,
spravedlnosti a premiér. Mlčí Česká televize. Cenzura jako Brno.
Ministerstvo uznalo například církve založené na bibli, která ve svých
textech nabádá k vraždění a jiným ohavnostem, a to nemluvím o knihách
náboženských společností a církví založených na koránu. K ničemu
takovému nevybízíme.
Máte datum, do kdy byste rád měl jasno?
V červenci odjíždíme na pouť do Říma k
papeži, takže doufám, že se nám vše podaří tak, aby byla do té doby
konopná církev řádně registrovaná.
- See more at:
http://www.munimedia.cz/prispevek/doufam-ze-v-cervenci-jiz-bude-konopna-cirkev-registrovana-rika-veleknez-dusan-dvorak-10529/#sthash.MfvadpfF.dpufKorporátní mafie versus konopí
Proč by vůbec konopná léčiva měla být legální?
Je to tisíciletý lék, má široký záběr a je nesmírně šetrný.V čem je tedy jejich výhoda oproti postupům, které západní medicína považuje za tradiční?
Moderní západní medicína vedená, s
prominutím, korporátní mafií firem a výrobců techniky se začala
etablovat od třicátých let minulého století. Špičkové technologie,
nemocnice vypadají jako zařízení pro kosmonauty a pod dojmem, že jsme
úžasní vědci a všechno vyřešíme, vytváříme základní problém západní
medicíny, její odosobnění a neudržitelný stav ufinancovatelnosti. Asi na
všech univerzitách v Evropě přísahají na Hippokrata. Ovšem on vyloučil
řeznictví a další věci, které běžně dnešní medicína dělá. Chybí celostní
medicína. Jdete k očařovi, jste oko. Neschopnost dívat se na zdraví v
psychosomatickém a sociálním kontextu je děsivá. Samozřejmě to vyhovuje
korporacím. Vytvořily si v celém západním světě právní systém, kdy nelze
označit viníka. Kdo může za tak neblahý stav? Jak se vyrovnáme s tím,
že pětadvacet procent lidí umře jen kvůli chybám ve zdravotnickém
systému, jak uvádějí oficiální statistiky? Jakto že máme v lékárnách
přes devadesát procent léčiv, která neprošla seriózním výzkumem, který
by byl publikovatelný v odborném časopise, ale financovaly jej obchodní
společnosti? Podíváte se na příbalový leták, najdete ohromné množství
sekundárních účinků, mnohé léky vás zabijí. Nic se neděje. U konopí to
nenajdete, a přesto je už pouhé vyslovení slova konopí u některých lidí
jako červený hadr na býka.
Konopí takové účinky nemá?
Pokud se s konopnými léčivy zachází
zodpovědně, nejsou vůbec žádné komplikace. Případně jsou minimální a
nemají trvalý charakter. Nejčastěji když si vezmete větší dávku, než
tělo snese. Mluvím o dospělých, u dětí je potřeba být opatrnější.
Největší komplikací a ohrožení občanů je prohibice a černý trh s mnohdy
toxickým konopím a výtažky, což lidé nepoznají.
Myslíte si tedy, že je to nějaký komplot mocných?
Pochopitelně, už od samého začátku ve
třicátých letech. Jde pouze o tři věci. O peníze, moc a ideologii.
Korporace mají obrovskou sílu, stojí za nimi velký kapitál, ale nejvíce
za nimi stojí lidská hloupost živená propagandou médií. Když je něco
racionálně uchopené a dlouhodobě to nejde, tak to má nějaké pozadí.
Mediální manipulace, mytizace celé věci, neracionální diskuze. Nejvíce
ilustrativní je, jak se mě soudy bojí a lžou. Vydávají rozsudky bez
jakéhokoliv odůvodnění. Justice je schopná dostat se do situace, že musí
v rozsudcích proti mně lhát, že konopí je prekurzor, protože nějaký
Dvořák z Olomouce soudům dokázal, jak hrubě Česká republika porušuje
mezinárodní úmluvy a závazky. Je to justiční kartel evropského rozměru.
Soudy by neměly jednat podle toho, jak si to vládnoucí ideologie
představuje, ale podle zákona.
Podaří se církev registrovat? Snad v červenci, doufá Dvořák
Jaké jsou cíle konopné církve?
Jejím cílem je zajištění náboženské
svobody. Podpora vzdělání, výzkumu a především chudých lidí, kterým
pomůžeme založením nadace. Chceme založit digitální univerzitu, vlastní
penziony, farnosti a tak dále. Brzy lidé pochopí, že to není nástroj k
tomu, aby byl někdo zfetovaný, ale je to nástroj spirituální a
humanizující a obecně prospěšný. Pokud budeme mít deset tisíc členů,
budeme moci chodit do vězení a věřím, že vězni s přístupem k modlitebním
předmětům církve budou mít mnohem menší recidivu. Otázkou je, zda si
společnost menší recidivu přeje, v Americe je snad polovina lidí ve
vězení za konopí a vězeňství je samostatný průmysl.
Nemyslíte si ale, že vám odkazování se třeba na Liberland může v očích veřejnosti uškodit, protože spoustu lidí jej vnímá jako recesi?
Jenom neznalý člověk může Liberland
považovat za recesi. Jedná se o geniální myšlenku, která je zakotvená v
mezinárodním právu. A ano, může mi to v očích veřejnosti uškodit, právní
povědomí je u nás na mrzké úrovni.
Jak se posouvá snaha o uznání církve?
Se státem momentálně vedeme odvolací
správní řízení, zda ústava konopné církve, jakou jsme zveřejnili, by
byla shledána jako dostatečná opora pro registraci. Ministerstvo
odpovědělo, že v žádném případě. Vyjmenovali nám velice obecné důvody,
žádáme v odvolacím řízení doložení jejich tvrzení, neboť šlo o
spekulace. Ministerstvo kultury nám například řeklo, že vytváříme
skupinu, která nabádá k trestné činnosti, chtěli jsme, aby nám to
doložili na důkazech. Naopak my jsme doložili, že stát jedná s občany
jako skutečná organizovaná zločinecká skupina. A spáchané zločiny soudců
a státních zástupců, které byly schváleny konfiskacemi konopí pro
nemocné a výzkum, odmítají všechny stupně státních zastupitelství, soudů
a policie povolit vyšetřit, roky k tomu mlčí ministr vnitra,
spravedlnosti a premiér. Mlčí Česká televize. Cenzura jako Brno.
Ministerstvo uznalo například církve založené na bibli, která ve svých
textech nabádá k vraždění a jiným ohavnostem, a to nemluvím o knihách
náboženských společností a církví založených na koránu. K ničemu
takovému nevybízíme.
Máte datum, do kdy byste rád měl jasno?
V červenci odjíždíme na pouť do Říma k
papeži, takže doufám, že se nám vše podaří tak, aby byla do té doby
konopná církev řádně registrovaná.
- See more at:
http://www.munimedia.cz/prispevek/doufam-ze-v-cervenci-jiz-bude-konopna-cirkev-registrovana-rika-veleknez-dusan-dvorak-10529/#sthash.MfvadpfF.dpufDoufám, že v červenci již bude konopná církev registrovaná, říká velekněz Dušan Dvořák
Autor: Martin Zíta | Kurz: Stisk | Kategorie: Publicistika
Léčba
konopím nachází ve společnosti zastánce i odpůrce. Jedním z
nejhlasitějších bojovníků za legalizaci rostlin pro léčebné účely je
Dušan Dvořák, který svou snahu dotáhl až do spirituálních rozměrů. Je
veleknězem Evropské konopné církve, která se snaží získat posvěcení od
státních orgánů, což by znamenalo povolení pěstování konopí. S
pochopením se ale zatím příliš nesetkává.
Dušan Dvořák
stojí za mnoha iniciativami, které se v minulosti pokoušely, případně
stále pokouší prosadit konopí jako legální možnost léčby. Rostliny sám
pěstuje na farmě v Ospělově nedaleko Olomouce, kde jeho úrodu pravidelně
zabavují policisté. V posledních letech takto přišel o více než tři
tisíce rostlin. Momentálně se Dvořák snaží registrovat Evropskou
konopnou církev, která využívá konopí jako prostředek k modlitebním
obřadům.
Výrobky s označením, že se jedná o konopné, k dostání jsou. V čem se liší od těch, které chcete prosadit vy?
Na trhu chybí spoustu věcí. My přijdeme s
něčím novým. Budeme mít modlitební předměty, žádné výrobky pro volný
trh. Na konopí nahlížíme, jak nám legislativa a mezinárodní úmluvy a
judikatura umožňuje a zahradnické pěstování je dle nás nejen rozumné,
ekonomické a ekologické, ale i zákonné.
Nikdo se tím takto nezabývá?
Produkty jako kořen nikoho nezajímají,
nechají se v poli nebo se vyorají. Přitom je to škoda, dá se s tím dělat
spoustu věcí. Stonky se rovněž zpracovávají a mají velký užitek v řadě
oborů, malopěstitelé je zpravidla rovněž vyhazují. Doufám, že se nám
podaří prosadit názor, že se na zelené rostliny bude stát dívat
s ohledem na zákon o návykových látkách jako na velkou kytici s klasy,
než jenom jako na květ, který je potřeba izolovat a hovořit o konopí
vědomě mylně a matoucně jako o marihuaně. Nebo označovat konopí
nesmyslně technickým. Každé konopí je technicky i léčebně využitelné.
Záleží na odrůdě a záměru. Když je však srovnávací výzkum na obsahy a
poměry látek v konopí zakázán, jde to těžko. Konopí je omamné a
neomamné, jak poznat neomamné konopí však nikdo v Česku neví, každý
policejní orgán si dělá, co chce a v pátek se mnou bylo na Floře
zahájeno desáté trestní řízení za posledních šest let. Policie totiž
nemá žádnou normu, jak určit vzorek konopí k měření a nadřazenou unijní
normu neuznává a rozdíly přitom mohou být až stonásobně odlišné na obsah
účinné látky THC, která je sledovaná.
Církev tedy nebude nic dávat na trh?
Naše idea je, že si uděláme vlastní
obchodní společnost, pokud půjde něco na trh, evropský trh. Společnost
by založila také digitální univerzitu, pokud se vše podaří. Poznání z
výzkumu se může uplatit na trhu konkrétní země, ale současná legislativa
v rozporu s unijním právem neumožňuje produkovat konopné produkty k
terapii. Jediný, kdo údajně může pěstovat konopí na terapii, je
licencovaný pěstitel Elkoplast ze Slušovic pro Státní ústav pro kontrolu
léčiv (SÚKL), což je naprostý výsměch vzdělanosti a je to především
nezákonné. Licencovanému pěstiteli je povoleno pouze pěstovat a
zpracovat konopí na květ, k inhalaci nebo sypání do jídla, což jsou zase
velmi omezené terapeutické metody. Navíc SÚKL povolil vypěstovat ryze
vysoce omamnou genetiku Bedrocan s téměř dvaceti procenty THC, která je
pro většinu nemocných nevhodná. České konopí stojí sto korun za gram,
holandské tři sta korun. Terapii to činí pro devětadevadesát občanů
nedostupnou cenově a odborně, kdy chybí celá řada účinných, jinak
složených genetik konopí.
Korporátní mafie versus konopí
Proč by vůbec konopná léčiva měla být legální?
Je to tisíciletý lék, má široký záběr a je nesmírně šetrný.V čem je tedy jejich výhoda oproti postupům, které západní medicína považuje za tradiční?
Moderní západní medicína vedená, s
prominutím, korporátní mafií firem a výrobců techniky se začala
etablovat od třicátých let minulého století. Špičkové technologie,
nemocnice vypadají jako zařízení pro kosmonauty a pod dojmem, že jsme
úžasní vědci a všechno vyřešíme, vytváříme základní problém západní
medicíny, její odosobnění a neudržitelný stav ufinancovatelnosti. Asi na
všech univerzitách v Evropě přísahají na Hippokrata. Ovšem on vyloučil
řeznictví a další věci, které běžně dnešní medicína dělá. Chybí celostní
medicína. Jdete k očařovi, jste oko. Neschopnost dívat se na zdraví v
psychosomatickém a sociálním kontextu je děsivá. Samozřejmě to vyhovuje
korporacím. Vytvořily si v celém západním světě právní systém, kdy nelze
označit viníka. Kdo může za tak neblahý stav? Jak se vyrovnáme s tím,
že pětadvacet procent lidí umře jen kvůli chybám ve zdravotnickém
systému, jak uvádějí oficiální statistiky? Jakto že máme v lékárnách
přes devadesát procent léčiv, která neprošla seriózním výzkumem, který
by byl publikovatelný v odborném časopise, ale financovaly jej obchodní
společnosti? Podíváte se na příbalový leták, najdete ohromné množství
sekundárních účinků, mnohé léky vás zabijí. Nic se neděje. U konopí to
nenajdete, a přesto je už pouhé vyslovení slova konopí u některých lidí
jako červený hadr na býka.
Konopí takové účinky nemá?
Pokud se s konopnými léčivy zachází
zodpovědně, nejsou vůbec žádné komplikace. Případně jsou minimální a
nemají trvalý charakter. Nejčastěji když si vezmete větší dávku, než
tělo snese. Mluvím o dospělých, u dětí je potřeba být opatrnější.
Největší komplikací a ohrožení občanů je prohibice a černý trh s mnohdy
toxickým konopím a výtažky, což lidé nepoznají.
Myslíte si tedy, že je to nějaký komplot mocných?
Pochopitelně, už od samého začátku ve
třicátých letech. Jde pouze o tři věci. O peníze, moc a ideologii.
Korporace mají obrovskou sílu, stojí za nimi velký kapitál, ale nejvíce
za nimi stojí lidská hloupost živená propagandou médií. Když je něco
racionálně uchopené a dlouhodobě to nejde, tak to má nějaké pozadí.
Mediální manipulace, mytizace celé věci, neracionální diskuze. Nejvíce
ilustrativní je, jak se mě soudy bojí a lžou. Vydávají rozsudky bez
jakéhokoliv odůvodnění. Justice je schopná dostat se do situace, že musí
v rozsudcích proti mně lhát, že konopí je prekurzor, protože nějaký
Dvořák z Olomouce soudům dokázal, jak hrubě Česká republika porušuje
mezinárodní úmluvy a závazky. Je to justiční kartel evropského rozměru.
Soudy by neměly jednat podle toho, jak si to vládnoucí ideologie
představuje, ale podle zákona.
Podaří se církev registrovat? Snad v červenci, doufá Dvořák
Jaké jsou cíle konopné církve?
Jejím cílem je zajištění náboženské
svobody. Podpora vzdělání, výzkumu a především chudých lidí, kterým
pomůžeme založením nadace. Chceme založit digitální univerzitu, vlastní
penziony, farnosti a tak dále. Brzy lidé pochopí, že to není nástroj k
tomu, aby byl někdo zfetovaný, ale je to nástroj spirituální a
humanizující a obecně prospěšný. Pokud budeme mít deset tisíc členů,
budeme moci chodit do vězení a věřím, že vězni s přístupem k modlitebním
předmětům církve budou mít mnohem menší recidivu. Otázkou je, zda si
společnost menší recidivu přeje, v Americe je snad polovina lidí ve
vězení za konopí a vězeňství je samostatný průmysl.
Nemyslíte si ale, že vám odkazování se třeba na Liberland může v očích veřejnosti uškodit, protože spoustu lidí jej vnímá jako recesi?
Jenom neznalý člověk může Liberland
považovat za recesi. Jedná se o geniální myšlenku, která je zakotvená v
mezinárodním právu. A ano, může mi to v očích veřejnosti uškodit, právní
povědomí je u nás na mrzké úrovni.
Jak se posouvá snaha o uznání církve?
Se státem momentálně vedeme odvolací
správní řízení, zda ústava konopné církve, jakou jsme zveřejnili, by
byla shledána jako dostatečná opora pro registraci. Ministerstvo
odpovědělo, že v žádném případě. Vyjmenovali nám velice obecné důvody,
žádáme v odvolacím řízení doložení jejich tvrzení, neboť šlo o
spekulace. Ministerstvo kultury nám například řeklo, že vytváříme
skupinu, která nabádá k trestné činnosti, chtěli jsme, aby nám to
doložili na důkazech. Naopak my jsme doložili, že stát jedná s občany
jako skutečná organizovaná zločinecká skupina. A spáchané zločiny soudců
a státních zástupců, které byly schváleny konfiskacemi konopí pro
nemocné a výzkum, odmítají všechny stupně státních zastupitelství, soudů
a policie povolit vyšetřit, roky k tomu mlčí ministr vnitra,
spravedlnosti a premiér. Mlčí Česká televize. Cenzura jako Brno.
Ministerstvo uznalo například církve založené na bibli, která ve svých
textech nabádá k vraždění a jiným ohavnostem, a to nemluvím o knihách
náboženských společností a církví založených na koránu. K ničemu
takovému nevybízíme.
Máte datum, do kdy byste rád měl jasno?
V červenci odjíždíme na pouť do Říma k
papeži, takže doufám, že se nám vše podaří tak, aby byla do té doby
konopná církev řádně registrovaná.
Doufám, že v červenci již bude konopná církev registrovaná, říká velekněz Dušan Dvořák
Autor: Martin Zíta | Kurz: Stisk | Kategorie: Publicistika
Léčba
konopím nachází ve společnosti zastánce i odpůrce. Jedním z
nejhlasitějších bojovníků za legalizaci rostlin pro léčebné účely je
Dušan Dvořák, který svou snahu dotáhl až do spirituálních rozměrů. Je
veleknězem Evropské konopné církve, která se snaží získat posvěcení od
státních orgánů, což by znamenalo povolení pěstování konopí. S
pochopením se ale zatím příliš nesetkává.
Dušan Dvořák
stojí za mnoha iniciativami, které se v minulosti pokoušely, případně
stále pokouší prosadit konopí jako legální možnost léčby. Rostliny sám
pěstuje na farmě v Ospělově nedaleko Olomouce, kde jeho úrodu pravidelně
zabavují policisté. V posledních letech takto přišel o více než tři
tisíce rostlin. Momentálně se Dvořák snaží registrovat Evropskou
konopnou církev, která využívá konopí jako prostředek k modlitebním
obřadům.
Výrobky s označením, že se jedná o konopné, k dostání jsou. V čem se liší od těch, které chcete prosadit vy?
Na trhu chybí spoustu věcí. My přijdeme s
něčím novým. Budeme mít modlitební předměty, žádné výrobky pro volný
trh. Na konopí nahlížíme, jak nám legislativa a mezinárodní úmluvy a
judikatura umožňuje a zahradnické pěstování je dle nás nejen rozumné,
ekonomické a ekologické, ale i zákonné.
Nikdo se tím takto nezabývá?
Produkty jako kořen nikoho nezajímají,
nechají se v poli nebo se vyorají. Přitom je to škoda, dá se s tím dělat
spoustu věcí. Stonky se rovněž zpracovávají a mají velký užitek v řadě
oborů, malopěstitelé je zpravidla rovněž vyhazují. Doufám, že se nám
podaří prosadit názor, že se na zelené rostliny bude stát dívat
s ohledem na zákon o návykových látkách jako na velkou kytici s klasy,
než jenom jako na květ, který je potřeba izolovat a hovořit o konopí
vědomě mylně a matoucně jako o marihuaně. Nebo označovat konopí
nesmyslně technickým. Každé konopí je technicky i léčebně využitelné.
Záleží na odrůdě a záměru. Když je však srovnávací výzkum na obsahy a
poměry látek v konopí zakázán, jde to těžko. Konopí je omamné a
neomamné, jak poznat neomamné konopí však nikdo v Česku neví, každý
policejní orgán si dělá, co chce a v pátek se mnou bylo na Floře
zahájeno desáté trestní řízení za posledních šest let. Policie totiž
nemá žádnou normu, jak určit vzorek konopí k měření a nadřazenou unijní
normu neuznává a rozdíly přitom mohou být až stonásobně odlišné na obsah
účinné látky THC, která je sledovaná.
Církev tedy nebude nic dávat na trh?
Naše idea je, že si uděláme vlastní
obchodní společnost, pokud půjde něco na trh, evropský trh. Společnost
by založila také digitální univerzitu, pokud se vše podaří. Poznání z
výzkumu se může uplatit na trhu konkrétní země, ale současná legislativa
v rozporu s unijním právem neumožňuje produkovat konopné produkty k
terapii. Jediný, kdo údajně může pěstovat konopí na terapii, je
licencovaný pěstitel Elkoplast ze Slušovic pro Státní ústav pro kontrolu
léčiv (SÚKL), což je naprostý výsměch vzdělanosti a je to především
nezákonné. Licencovanému pěstiteli je povoleno pouze pěstovat a
zpracovat konopí na květ, k inhalaci nebo sypání do jídla, což jsou zase
velmi omezené terapeutické metody. Navíc SÚKL povolil vypěstovat ryze
vysoce omamnou genetiku Bedrocan s téměř dvaceti procenty THC, která je
pro většinu nemocných nevhodná. České konopí stojí sto korun za gram,
holandské tři sta korun. Terapii to činí pro devětadevadesát občanů
nedostupnou cenově a odborně, kdy chybí celá řada účinných, jinak
složených genetik konopí.
Korporátní mafie versus konopí
Proč by vůbec konopná léčiva měla být legální?
Je to tisíciletý lék, má široký záběr a je nesmírně šetrný.V čem je tedy jejich výhoda oproti postupům, které západní medicína považuje za tradiční?
Moderní západní medicína vedená, s
prominutím, korporátní mafií firem a výrobců techniky se začala
etablovat od třicátých let minulého století. Špičkové technologie,
nemocnice vypadají jako zařízení pro kosmonauty a pod dojmem, že jsme
úžasní vědci a všechno vyřešíme, vytváříme základní problém západní
medicíny, její odosobnění a neudržitelný stav ufinancovatelnosti. Asi na
všech univerzitách v Evropě přísahají na Hippokrata. Ovšem on vyloučil
řeznictví a další věci, které běžně dnešní medicína dělá. Chybí celostní
medicína. Jdete k očařovi, jste oko. Neschopnost dívat se na zdraví v
psychosomatickém a sociálním kontextu je děsivá. Samozřejmě to vyhovuje
korporacím. Vytvořily si v celém západním světě právní systém, kdy nelze
označit viníka. Kdo může za tak neblahý stav? Jak se vyrovnáme s tím,
že pětadvacet procent lidí umře jen kvůli chybám ve zdravotnickém
systému, jak uvádějí oficiální statistiky? Jakto že máme v lékárnách
přes devadesát procent léčiv, která neprošla seriózním výzkumem, který
by byl publikovatelný v odborném časopise, ale financovaly jej obchodní
společnosti? Podíváte se na příbalový leták, najdete ohromné množství
sekundárních účinků, mnohé léky vás zabijí. Nic se neděje. U konopí to
nenajdete, a přesto je už pouhé vyslovení slova konopí u některých lidí
jako červený hadr na býka.
Konopí takové účinky nemá?
Pokud se s konopnými léčivy zachází
zodpovědně, nejsou vůbec žádné komplikace. Případně jsou minimální a
nemají trvalý charakter. Nejčastěji když si vezmete větší dávku, než
tělo snese. Mluvím o dospělých, u dětí je potřeba být opatrnější.
Největší komplikací a ohrožení občanů je prohibice a černý trh s mnohdy
toxickým konopím a výtažky, což lidé nepoznají.
Myslíte si tedy, že je to nějaký komplot mocných?
Pochopitelně, už od samého začátku ve
třicátých letech. Jde pouze o tři věci. O peníze, moc a ideologii.
Korporace mají obrovskou sílu, stojí za nimi velký kapitál, ale nejvíce
za nimi stojí lidská hloupost živená propagandou médií. Když je něco
racionálně uchopené a dlouhodobě to nejde, tak to má nějaké pozadí.
Mediální manipulace, mytizace celé věci, neracionální diskuze. Nejvíce
ilustrativní je, jak se mě soudy bojí a lžou. Vydávají rozsudky bez
jakéhokoliv odůvodnění. Justice je schopná dostat se do situace, že musí
v rozsudcích proti mně lhát, že konopí je prekurzor, protože nějaký
Dvořák z Olomouce soudům dokázal, jak hrubě Česká republika porušuje
mezinárodní úmluvy a závazky. Je to justiční kartel evropského rozměru.
Soudy by neměly jednat podle toho, jak si to vládnoucí ideologie
představuje, ale podle zákona.
Podaří se církev registrovat? Snad v červenci, doufá Dvořák
Jaké jsou cíle konopné církve?
Jejím cílem je zajištění náboženské
svobody. Podpora vzdělání, výzkumu a především chudých lidí, kterým
pomůžeme založením nadace. Chceme založit digitální univerzitu, vlastní
penziony, farnosti a tak dále. Brzy lidé pochopí, že to není nástroj k
tomu, aby byl někdo zfetovaný, ale je to nástroj spirituální a
humanizující a obecně prospěšný. Pokud budeme mít deset tisíc členů,
budeme moci chodit do vězení a věřím, že vězni s přístupem k modlitebním
předmětům církve budou mít mnohem menší recidivu. Otázkou je, zda si
společnost menší recidivu přeje, v Americe je snad polovina lidí ve
vězení za konopí a vězeňství je samostatný průmysl.
Nemyslíte si ale, že vám odkazování se třeba na Liberland může v očích veřejnosti uškodit, protože spoustu lidí jej vnímá jako recesi?
Jenom neznalý člověk může Liberland
považovat za recesi. Jedná se o geniální myšlenku, která je zakotvená v
mezinárodním právu. A ano, může mi to v očích veřejnosti uškodit, právní
povědomí je u nás na mrzké úrovni.
Jak se posouvá snaha o uznání církve?
Se státem momentálně vedeme odvolací
správní řízení, zda ústava konopné církve, jakou jsme zveřejnili, by
byla shledána jako dostatečná opora pro registraci. Ministerstvo
odpovědělo, že v žádném případě. Vyjmenovali nám velice obecné důvody,
žádáme v odvolacím řízení doložení jejich tvrzení, neboť šlo o
spekulace. Ministerstvo kultury nám například řeklo, že vytváříme
skupinu, která nabádá k trestné činnosti, chtěli jsme, aby nám to
doložili na důkazech. Naopak my jsme doložili, že stát jedná s občany
jako skutečná organizovaná zločinecká skupina. A spáchané zločiny soudců
a státních zástupců, které byly schváleny konfiskacemi konopí pro
nemocné a výzkum, odmítají všechny stupně státních zastupitelství, soudů
a policie povolit vyšetřit, roky k tomu mlčí ministr vnitra,
spravedlnosti a premiér. Mlčí Česká televize. Cenzura jako Brno.
Ministerstvo uznalo například církve založené na bibli, která ve svých
textech nabádá k vraždění a jiným ohavnostem, a to nemluvím o knihách
náboženských společností a církví založených na koránu. K ničemu
takovému nevybízíme.
Máte datum, do kdy byste rád měl jasno?
V červenci odjíždíme na pouť do Říma k
papeži, takže doufám, že se nám vše podaří tak, aby byla do té doby
konopná církev řádně registrovaná.
Fotogalerie
- See more at: http://www.munimedia.cz/prispevek/doufam-ze-v-cervenci-jiz-bude-konopna-cirkev-registrovana-rika-veleknez-dusan-dvorak-10529/#sthash.MfvadpfF.dpuf